releasing baby seaturtles!!! - Reisverslag uit Mazatlán, Mexico van Inge McGee - WaarBenJij.nu releasing baby seaturtles!!! - Reisverslag uit Mazatlán, Mexico van Inge McGee - WaarBenJij.nu

releasing baby seaturtles!!!

Door: ingeuwp

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Oktober 2011 | Mexico, Mazatlán

i will never forget yesterday!

na drukke drukke dagen gingen we met de bus naar mazatlan en daar aangekomen gingen we naar een restaurant met een pier e we gingen met 2 boten naar een eiland 20 minuutjes verderop. lekkere muziek op de boot dansen genieten van het mooie uitzicht echt geweldig
daar aangekomen namen we zo'n autoding met een grote achterding met zitbankjes opweg naar het strand waar we de rest van de dag zouden doorbrengen. het was daaar zooo ongelooflijk mooi! ik was me camera vergeten maar heb een paar foto's van andere zodat jullie je een beetje kunnen inbeelden hoe ongelooflijk mooi het was.ze hadden een verrassing voor ons en dat was...
baby schildpadjes vrijlaten! wanneer krijg je die kans nou ze waren zo schattig. de mensen legden ons uit welke soorten hier eieren leggen en ze vertelden ons over het uitsterven van alle zeeschildpadden. echt heel zielig want 1 op de 1000 zeeschildpadden wordt niet ouder dan 5 jaar oud. heel deprimerend maarja het vrijlaten was zo'n ongelooflijk mooie ervaring op zo'n ongelooflijk mooie plek dat ik het nooit zal vergeten!

en dat was mijn prachtige dag gisteren :D