hmm al 3 weken mexico gehad - Reisverslag uit Toluca, Mexico van Inge McGee - WaarBenJij.nu hmm al 3 weken mexico gehad - Reisverslag uit Toluca, Mexico van Inge McGee - WaarBenJij.nu

hmm al 3 weken mexico gehad

Door: ingeuwp

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Oktober 2011 | Mexico, Toluca

het is alweer lang geleden sinds ik iets aan de meeste van jullie heb laten horen.
me derde week in mexico zit er al weer op. en heb veel interessante dingen meegemaakt. geweldige en minder geweldige hostfamilies meegemaakt hah. ja dat zeker.
nee maar ehm wat kan ik vertellen. het is uitputtend af en toe. nouja eigenlijk altijd.
heb niet echt heimwee maar hier in mexico heb ik soms wel het gevoel dat ik een paar dagen vakantie nodig heb.

uwp en de mensen die ik heb ontmoet zijn echt geweldig maar we hebben geen vrijetijd dus zien we niks van de super super mooie plaatsen waar we naar toe gaan. wat ik wel echt jammer vind en steeds erger ga vinden. maar nogmaals heb zulke leuke mensen in mijn cast dus daar ben ik echt heel heel erg dankbaar voor!

met mijn stem gaat het ook niet super goed ga naar een kno arts in tucson arizona in 3 weken. en dan gaan we kijken wat er nou aan de hand is :) daar kijk ik wel naar uit want dit wordt niks zo.

ehm ehm vandaag was me hostfamilyday en vanochtend even mam en pap geskypt en even met me meiden wat voor het eerst was en dus echt heeeel leuk!

verder naar een plaatsje genaamd metepec geweest, wat wordt uitgesproken als 'met de pik' HAH. vond ik zelf heel erg grappig maar lotte niet ;p

nee maar daar was een festival dus heb typische candy geproefd en naar een optreden van allemaal typische mexicaanse dansen gekeken wat ect heelerg leuk was!

ik hoop dat alles goed gaat met iedereen thuis!

VIVA HOLLANDIA,

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 6452

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 13 December 2011

Reis met Up With People

Landen bezocht: