Eerste show morgen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu Eerste show morgen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu

Eerste show morgen

Door: ingeuwp

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Denver

sorry voor mijn gebrek aan verslagen maar het is gewoon zo druk geweest de afgelopen maand, ja ik ben al een maand weg haha, jeetje wat lang en wat vliegt de tijd.

deze eerste maand was super vermoeiend en heus niet altijd even leuk. maar morgen is de eerste show voor onze hostfamilies en ieder die wil komen. ik zal binnekort wel even een meer uitgebreid verslag geven over de afgelopen weken maar nu voel ik me een beetje ziek dus moet gauw naar bed omdat morgen de show is.
soms mis ik iedereen wel maar echt heimwee heb ik nog echt niet gehad. maar morgen is dus de eerste show en daarna gaan we touren:D
eerst naar Canon city yeah. kan niet wachten.

slaaplekker iedereen!!

  • 06 Augustus 2011 - 07:26

    Hans ( Je Weet Wel ):

    Succes straks !

  • 06 Augustus 2011 - 08:40

    Larissa:

    Super leuk joh dat je nu de show gaat doen! Veel plezier en ik mis je wel hoor heel vaak! Love you xx

  • 06 Augustus 2011 - 09:39

    Je Moe:

    veel sukses. xxxx

  • 16 Augustus 2011 - 16:16

    Emma Vollebregt:

    Hoi Inge, Leuk om je verhalen te lezen. Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en mee kan doen met de show. Heb je nog een speciale rol in de show? Geniet er met volle teugen van en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen.
    Liefs, Emma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 6450

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 13 December 2011

Reis met Up With People

Landen bezocht: