Long time no see! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu Long time no see! - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu

Long time no see!

Door: ingeuwp

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 September 2011 | Verenigde Staten, Denver

Het is weer eens super lang geleden als je mijn moeder hebt gesproken weet je dat ik vaak geen internet heb gehad, maar nu hebben we weer een hostfamily met wifi:D

oke er is natuurlijk veel gebeurd sinds ik iets heb geschreven. ik zal even vertellen waar ik tot nu toe allemaal ben geweest.

na de eerste maand in Denver gingen we naar: Canon City, Durango, Colorado Springs, North Platte Nebraska en we zijn nu in Sioux Falls.

als je zo kijkt ben ik al best lang weg van huis soms mis je alles wel een beetje maar het is over het algemeen heel erg leuk in uwp. mijn cast is echt ongeloofelijk leuk en muzikaal heel vaak voor shows of ook maar iets gaan we met elkaar jammen iedereen die kan zingen gaat zingen en de jongens op de gitaren het is echt heel erg leuk.
denk dat deze cast perfect voor mij is want andere cast zijn niet altijd zo muzikaal geweest als wij zijn:)

iedereen van de staff en alle hostfamilies zeggen dat wij de beste show hebben gegeven van alle uwp shows die ze hebben gezien wat natuurlijk een groot compliment is:).

een groot hoogte punt was in Colorado Springs hier gingen we elke dag naar de military Post Fort Carson. waar we naar de scholen gingen en een bootcamp kregen van de soldaten en we mochten de soldaten allemaal vragen stellen voor 1,5 uur waardoor ik echt een heel ander beeld heb gekregen van de amerikaanse soldaten en ik denk soldaten over het algemeen.
ze waren zo open en sommige echt heel grappig! 1 van de soldaten was een vrouw en dat was echt heel erg interessant want we vroegen ook hoe het nou was om als vrouw in het leger te zitten enzo:).

In de scholen was het soms wel even slikken want al de kinderen in die scholen hebben ouders die in irak ofzo zitten. dus als we ze dan vragen naar hun dromen of hun doelen in het leven is het om een gelukkig gezin te hebben met alle ouders thuis en echt heel erg zielig soms.

Het is dan heel mooi om te zien wat voor invloed het heeft om gewoon met ze te praten. een voorbeeld is dat er een jongente was in een van de klassen die ik had bezocht en hij was in de klas niet zo spraakzaam en wilde niet echt meedoen met de activiteiten maar hij kwam met zijn moeder naar de show en was helemaal fan van me en vond alles opeens zo leuk. en bij een andere klas werd ik met me groepje bestormd met knuffels van alle kinderen toen we weg gingen.

we doen echt hele leuke dingen met de kinderen we zijn in kleine groepjes van 3 of 4 en we doen een programma met ze genaamd Tel.a.vision. en we laten de kinderen nadenken over hun dromen en laten ze zien dat positief denken helpt bij het verwezenlijken van hun dromen. en dat doen we dan door allemaal verschillende activiteiten met ze te doen echt heel erg leuk en interessant.


De show in Fort Carson was ook heel speciaal voor ons allemaal omdat we optreedde voor alle soldaten en hun families en natuurlijk de kinderen.
toen ik me liedje ging zingen deden de microfoons het niet meer (dus ik dacht echt nee he heb ik weer haha) na 4 verschillende te hebben gekregen dacht ik van nouja dan maar zonder dus ik ging door met zingen voor de 600 man hopend dat ze het allemaal konden horen (in mijn liedje is een rap dus de rapper deed hetzelfde) en toen het liedje klaar
was kregen we opeens een staande ovatie iedereen vond het zo speciaal en het was echt zo speciaal wist echt niet wat ik moest doen. gewoon die soldaten en families gingen voor mij opstaan en ja het was heel speciaal. de show moest stopgezet worden om het geluid weer te repareren haha. ja was een speciale avond.

ja dat was wel echt een hoogte punt denk dat ik het tt nu toe weer even hierbij laat schrijf deze week denk ik wel weer nog iets want heb nu gewoon internet.

goodbye Family and Friends(L)

  • 07 September 2011 - 22:14

    Hans ( Je Weet Wel ):

    Klinkt goed allemaal!
    Geniet er van!

  • 11 September 2011 - 20:49

    Hellen:

    Hé die Inge,
    Klinkt goed zeg. Fijn dat je het goed naar je zin hebt en ook muzikaal je ding kunt doen. Geniet nog lekker verder.
    Liefs,
    Hellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 6453

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 13 December 2011

Reis met Up With People

Landen bezocht: