De reis naar Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu De reis naar Denver - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Inge McGee - WaarBenJij.nu

De reis naar Denver

Door: ingeuwp

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Juli 2011 | Verenigde Staten, Denver

Bijna aan het einde gekomen van een eindelooslang durende reis. Ik zit nu op het vliegveld van chicago bij gate k10 te wachten tot ik mag boarden. Het is hier nu 7 pm en bij jullie allemaal in Nederland 2 uur s'nachts en dan te bedenken dat ik vanochtend om kwart over 5 opgestaan ben. pfff begin nu wel echt moe te worden en me zo te vervelen dat ik nu zonder internet al aan me blog begin, wie had dat gedacht!

Opzich ging het wel redelijk vandaag, op Schiphol ging alles gewoon volgens plan en was ik zo in Dublin na een ontroerend afscheid met mama(L). Maar aangekomen in dublin moest ik naar de US migration dienst en ik zat echt bij een ontzettend chagerijnige mevrouw die alles wat ik zei wantrouwde en me vervolgens door stuurde naar een ander bureau waar ze zei ' take a seat they'll let you know when there ready for ya' en daar zat ik dan zo onschuldig mogelijk te kijken(A). Ik hoorde de mannen van achter hun bureau over me praten dat ze niet wisten wat ze moesten geloven en of ik niet betaald kreeg voor de show want dan had ik een visum nodig. Maar nadat een van die mannen me apart naar een hokje had genomen om me nog nader te ondervragen kreeg ik dan toch die stempel waar ik naar verlangde.. Ik was bang dat ik me vlucht zou missen omdat ik zolang bij die immigrationdienst had moeten wachten maar vervolgens heb ik 3 uur vertraging gehad.

De vlucht naar Chicago was wel oke je had gewoon zo'n schermpje voor je waar je echt uit heel veel films en tv programma's en allerlei andere dingen kon kiezen om te kijken of te luisteren. Ik zat gewoon naast een aardige mevrouw dus dat was ook niet zo erg:)

Het viegveld van Chicago was echt een ramp ik moest sjouwen met me 2 koffers en meteen of andere tram naar een ander deel van het vliegveld nou na al dat gesjouw was ik waar ik moest zijn heb ik ingecheckd, ben ik door de douane gegaan en naar me gate gelopen. en ik ga nu nog even wat eten en drinken halen:)

10 pm locale tijd in Denver, dit was ook echt een heel gedoe ik moest weer met een treintje ofz naar de baggage claim maar het was nog best ingewikkeld en ben eigenlijk heel trots op mezelf dat het allemaal in een keer goed is gegaan:D

Ik werd opeens op de schouder getikt door Will thompson die me ophaalde en vertelde dat ik bij hem thuis bleef de eerste week, wat heel leuk is omdat ik hem al ken van de groep die bij ons in Dronten was. Ook zit ik bij michael die er vorig semester ook was dus het wordt hartstikke leuk:D

zometeen gaan we naar de plek waar we onze show gaan leren om iedereen te leren kennen!
zo nu weten jullie een beetje wat er is gebeurd
goodbye everybody(L)

  • 10 Juli 2011 - 19:35

    Hans ( Je Weet Wel ):

    Hardstikke goed!
    Ik zei toch dat het een roteind sjouwen was in Chicago! Amuseer je!

  • 10 Juli 2011 - 19:45

    Inge:

    ja dat was het wel echt, maar gelukkig is alles goed gekomen!
    bedankt voor alle tips!

  • 11 Juli 2011 - 10:20

    Steph:

    dag Inge,
    je bent er nu en het is leuk om je te kunnen volgen. Veel plezier rondom Denver.

  • 11 Juli 2011 - 10:57

    Monique Weersma:

    Hoi Meisie,

    Ik ben trots op je, dat je die hele reis zo goed doorstaan hebt. Heel veel succes met het instuderen van de show en daarna met de tour. Ik ga lekker genieten van je verslagen.

    groetjes,
    Monique Weersma

  • 11 Juli 2011 - 13:34

    Jamie:

    Klinkt leuk :) Wat een gedoe zeg, maar dan heb je ook wat, AMERIKA! :)
    Veel plezier en succes! xx

  • 11 Juli 2011 - 15:54

    Sebas En Lau:

    Hey nichtje! Goed dat je je reis hebt overleefd. Hier in China houden ze ook wel van helse trips. Wij hebben vandaag een treinreis van 22 uur doorstaan, waarna we gewoon weer vrolijk verder moesten met de bus. Heel veel plezier met je voorstellingen. Sebas wil hier nog graag even Miley Cyrus voor je quoten: "It's a party in the USA!" xx

  • 11 Juli 2011 - 17:08

    Petra Rosier:

    Hey Inge! Fijn om te horen dat je heelhuids bent aangekomen in de states! heel veel s6 en plezier komende tijd..... :)

  • 17 Juli 2011 - 08:28

    Laura:

    Hee lieve Inge!

    Aaah wat stom dat je zo'n lange reis hebt gehad en dat dat mens je niet geloofde, ondanks je onschuldige gezicht :P
    Je hebt vast alweer heel veel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gedaan! Heb me aangemeld voor je blog, dus ik zal het goed in de gaten houden!

    Geniet ervan lieve Inge!

    xxx

  • 20 Juli 2011 - 17:21

    Larissa:

    Ik had vandaag van je moeder deze site gekregen dus ik hou je in de gaten hoor Inge.. I'm in the vibe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 07 Juli 2011
Verslag gelezen: 915
Totaal aantal bezoekers 6449

Voorgaande reizen:

09 Juli 2011 - 13 December 2011

Reis met Up With People

Landen bezocht: